بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
22:32
جمعه 1 ارديبهشت 1391

دانلود The Suffering - بازی عذاب

 

دانلود The Suffering - بازی عذاب

بازی The Suffering را می توان به عنوان یکی از خشن ترین و ترسناک ترین بازهای سبک اکشن نام برد که توسط کمپانی Midway منتشر شده است.
شما در بازی نقش شخصیتی به نام Torque را ایفا خواهید کرد، Torque به جرم قتل دو فرزند و همسرش به اعدام محکوم شده است و قبل از آنکه این حکم در مورد او صادر شود او به جزیره پر رمز و راز Carnete و در زندانی به نام Abbott برده می شود، بعد از آن که Torque به زندان وارد می شود و در حالی که هنوز به خود نیامده است، اتفاقاتی عجیب و وحشتناک در مقابل چشمان او در این جزیره رخ می دهد و زندان شروع به لرزه می کند گویی که زلزله آمده است همه چیز صدمه می بینند، برق ها قطع می شوند و تک تک خلافکاران و حتی نگهبانان به صورتی نامعلوم به قتل می رسند و Torque اتفاقات را به صورتی کاملا تعجب زده مشاهده می کند اما برای او نیز اتفاقی افتاده است و داستان The Suffering از قبل هم عجیب تر می شود زیرا او حافظه خود را از دست داده است و هیچ چیزی را به خاطر نمی آورد.

ادامه / دانلود

دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو
(91/1/27) تغییرات:

نسخه جدید به روی سایت قرار گرفت!

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!
در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.
 

ادامه / دانلود

دانلود to Life 25 v1.4 - بازی 25 زندگی اکشن متفاوت

دانلود to Life 25 v1.4 - بازی 25 زندگی اکشن متفاوت

 

to Life۲۵ بازی هیجان انگیزی است که در آن شما در نقش افراد مختلفی قرار خواهید گرفت تا در یک بازی فوق العاده اکشن به مبارزات و ماموریت های مختلف که اغلب آن ها به صورت مبارزات انتخاباتی تکنفره خواهد بود، شرکت نمایید. به عنوان مثال در ابتدای بازی شما به جای شخصیت یک خلافکار به نام Freeze ایفای نقش خواهید نمود. Freeze می خواهد به همراه زن و بچه خود فرار کند و از این رو دست به آخرین کار خلاف خود می زند و در این راه مشکلات گوناگونی برایش به وجود می آید. شما همچنین در نقش افراد دیگری از جمله یک پلیس قرار خواهید گرفت. به طوری که ممکن است بعد از مدتی نتوانید آن ها را از هم تشخیص دهید. البته در داستان بازی این موضوع چندان اهمیتی ندارد. در بازی اسلحه های متنوعی چون کلت ها، مسلسل، اسلحه های نیمه اتوماتیک، اسلحه سرد مانند چاقو و حتی راکت در اختیار بازیکن قرار داده می شود. البته در بیشتر اوقات به قدر کافی گلوله در اطراف ریخته که نیازی به استفاده از این گونه وسایل نداشته باشید.

 

ادامه / دانلود

دانلود Top Gun:Hard Lock - بازی هواپیمایی جنگی تاپ گان

دانلود Top Gun:Hard Lock - بازی هواپیمایی جنگی تاپ گان

بازی Top Gun:Hard Lock بازی شبیه ساز پرواز است که سازنده ی این بازی زیبا استودیوی بازی سازی Headstrong Games می باشد . در ابتدا اطلاعات جامعی از سبک شبیه ساز پرواز در اختیار شما قرار می دهم و در نهایت به بررسی کوتاه و اجمالی بازی می پردازم . شبیه‌ساز پرواز سیستمی است که برای تقلید (یا شبیه‌سازی) رفتار هواگردها به ویژه هواپیما ساخته می‌شود. شبیه‌ساز پرواز از حد بازی‌های کامپیوتری تا دستگاه‌های بزرگ چند میلیون دلاری ساخته می‌شود.شبیه‌سازهای قدیمی عمدتاً سیستم‌های مکانیکی و الکترومکانیکی بودند. با پیشرفت فن‌آوری رایانه و کاربرد نرم‌افزار، شبیه‌سازهای امروزی توانائی تقلید تقریباً تمام جنبه‌های پرواز هواپیما را دارند. از شبیه‌ساز پرواز برای تربیت خلبانان و نیز پژوهش استفاده می‌شود.

ادامه / دانلود

دانلود HyperTankz v1.0 - بازی نبرد ماشین های جنگی

دانلود HyperTankz v1.0 - بازی نبرد ماشین های جنگی

بازی HyperTankz یک بازی سه بعدی هیجان انگیز است که بازیکن در آن کنترل ماشین های جنگی را بر عهده دارد و در یک نبرد سهمگین با برج های که با لیزر هدف گیری می کنند و تانک های قدرتمند دشمن به مبارزه بپردازد و با یافتن و دریافت پرچم پیروزی در هر مرحله به مرحله بعدی راه پیدا کند. شما با توجه به هر مرحله می توانید تانک مورد نظر خود را از میان چهار مدل مختلف انتخاب کنید. انتخاب هر یک از مدل ها با توجه به ویژگی تان مورد نظر شما و قدرت و مهارت آن مدل در انجام یک عمل خاص می باشد.
 

ادامه / دانلود

دانلود Assassin's Creed 2 - بازی کشیش قاتل 2

دانلود Assassin's Creed 2 - بازی کشیش قاتل 2

Assassin's Creed 2 دومین سری از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin's Creed  در ژانراکشن سوم شخص ماجراجویانه می باشد که بصورت دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۰ برروی کنسول PC برای علاقمندان این بازی زیبدانلود Assassin's Creed 2 - بازی کشیش قاتل 2ا منتشر گردید. داستان بازی در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد، زمانی که نقش اول بازی که Desmond Miles از سازمان Abstergo Industries به همراه یکی از کارکنان، Lucy Stillman پس از مجبور شدن به زنده نمودن خاطرات ژنتیکی نجیب زاده قاتل یعنی Altaïr ibn La-Ahad از طریق یک ماشین که "Animus" نام داشت ، می گریزد، دزموند این بار وارد دستگاهی پیشرفته تر از "آنیموس" می شود و خاطرات ژنتیکی یک نجیب زاده اجدادی به نام Ezio Auditore da Firenze که در دوره رنسانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا می زیسته است را دوباره زنده می کند. شخص بازی کننده که "ازیو" را کنترل می کند پس از اینکه برادر و پدر ایزیو توسط یک خائن به خانواده Auditore به قتل می رسند تبدیل به یک قاتل (Assassin ) می شود و تنها به دنبال انتقام می باشد.

ادامه / دانلود

دانلود Vessel - بازی ویسل

دانلود Vessel - بازی ویسل

vessel یک بازی فکری و اکشن دو بعدی جذاب و سرگرم کننده است که ویژگی منحصر به فرد آن توانایی بازیکن در ساخت کاراکتر هایی است که از مایع تشکیل می شوند. در داستان این بازی شما زمانی را که علم انسان ها پیشرفت می کند را خواهید دید و ملاحظه می کنید که در این زمان رباط ها جزءی از زندگی روزمره انسان ها می شوند و چگونه هرج و مرج بوجود می آید و بشریت رو به نابودیت و منقرض شدن پیش می رود. شما در این بازی به عنوان یک شخص شجاع و دلیر به جنگ با رباط ها می پردازد تا هم نوعان خود را نجات دهد. گرافیک فوق العاده بازی و داستان جالب توجه آن می تواند بازیکن را ساعت ها مجذوب و سرگرم خود کند. Arkwright سازنده مشهورترین مکانیک مایعات در دنیا در این بازی کار خود را تکمیل کرده است. Fluros نام این موتور شبیه سازی مایعات است که در این بازی انقلابی به پا کرده است. در Vessel می توانید دنیای مدل های فیزیکی را کشف کنید، معماهای مختلف را با کنترل مایعات و ماشین ها حل کنید و قدرت اسرار آمیز مخلوقات Fluro را کشف کنید.
 

ادامه / دانلود

دانلود Alpha Kimori Episode One v1.0 - بازی آلفا کیموری

دانلود Alpha Kimori Episode One v1.0 - بازی آلفا کیموری

Alpha Kimori بازی زیبایی در سبک اکشن و استراتژی است و داستان آن درباره رویدادهایی است که  50 سال پس از تهاجم بیگانگان به زمین رخ خواهد داد این موجودات بیگانه به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی دنیا و انسان ها را دارند. حال شما باید با دو کاراکتر که نقش اول این بازی می باشند برای حفظ زمین تلاش کنید و با ربات های هوشمندی که دارای امکانات پیشرفته ای نظیر زره های سایبرنتیک و موجودات عجیبی که قدرتمند نیز هستند به جنگ بپردازید. برخی کاراکترهای بازی مانند Vanessa Avery،Yuki Furikai، Elder Evlar و Daygan Whitaker بسیار زیبا طراحی شده اند و هرکدام به نوبه خود در پیشروی داستان نقش به سزایی دارند. داستان بازی برگرفته از انیمیشنی با همین عنوان است و با افزونه Episode One که در پس نام این بازی آمده است، باید منتظر نسخه های بعدی از این بازی زیبا باشیم.
 

ادامه / دانلود
تعداد بازدید از این مطلب: 2312
بازدید : 2312
اکبر شفیع زاده
22:25
جمعه 1 ارديبهشت 1391

دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از ویروس ها

 

دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از ویروس ها

بیشتر کاربران کامپیوتر به دلیل پایین آمدن سرعت سیستم از نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود اجتناب می کنند و یا اینکه آنتی ویروس خود را آپدیت نگه نمی دارند و به همین دلیل همواره با مشکل آلوده شدن سیستم به انواع ویروس ها مواجه هستند، و این ویروس ها به گونه ای هستند که حتی پس از از بین ببردن آنها اثراتشان بر روی سیستم باقی خواهد ماند.
نرم افزار RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise مجموعه ای از ابزارهایی است برای اسکن و از کار انداختن ویروس ها و همچنین برای راه اندازی مجدد تمامی آنچه که ویروس ها قبلاً آنها را غیر فعال کرده اند. و شما می توانید با استفاده از آن سیستم خود را به طور کامل کنترل نمایید.
 

ادامه / دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 1517
بازدید : 1517
اکبر شفیع زاده
22:25
جمعه 1 ارديبهشت 1391

در این بازی کشور خودتان رو انتخاب کنید و با تسلیحاتی که در اختیار دارید اعم از تانک هواپیما های جنگی و پیاده نظام به کشور مورد نظر خود حمله کنید و ان را مستعمره خود سازید و در پایان هر دوره از جنگ جهانی در قرعه کشی نقدی میلیونی بازی شرکت کنید. این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وارتش خود را بنا کنید و اغاز جنگ را به همسایگان خود خبر دهید!12 هزار یورو جایزه به قید قرعه در هر دوره توسط شرکت Mena software بلغارستان سازنده بازی به بازیکنان پرداخت میشود! همین الان وارد بازی شوید!

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2712
بازدید : 2712
اکبر شفیع زاده
22:20
جمعه 1 ارديبهشت 1391

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست! این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.. با بازی در این بازی در قرعه کشی 14 هزار یورویی این دوره شرکت کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2333
بازدید : 2333
اکبر شفیع زاده
12:5
جمعه 1 ارديبهشت 1391

 

 

Garden Defence

More Free Action Game Downloads

تعداد بازدید از این مطلب: 4458
بازدید : 4458
اکبر شفیع زاده
12:0
جمعه 1 ارديبهشت 1391

Hell Cops: New Dimension

More Free Action Online Games

تعداد بازدید از این مطلب: 2049
بازدید : 2049
اکبر شفیع زاده
11:49
جمعه 1 ارديبهشت 1391

 
خانه معما

خروج از ماز

موتور سواری

تیر و کمان
بازیهای فکری (34 بازی)
نقش خیال

توضیحات: چند لحظه سکوت برای امروز... ادامه

خروج از ماز

توضیحات: هدف از این بازی فکری خارج کردن مستطیل سرمه ای از مربع است. با جا به جا کردن مستطیل ها مسیر خروج را خالی... ادامه

جنگ کشتیها

توضیحات: این بازی نوع کامپیوتری بازی جنگ کشتیها است. کشتیهای خود را در دریا مستقر کنید و محل کشتیهای دشمن را پیدا... ادامه

برای مشاهده بازیهای بیشتر این گروه اینجا کلیک کنید.

بازیهای مهارتی (46 بازی)
تام و جری

توضیحات: این بازی بر اسا کارتون معروف تام و جری (موش و گربه) ساخته شده است و شما میتوانید در این بازی تام یا جری... ادامه

پمپ بنزین

توضیحات: شما در پمپ بنزین دست تنها هستید و باید کار همه مشتری ها را راه بندازید! ادامه

آبنباتهای شاد

توضیحات: بازی بسیار دوست داشتنی زیبا و سرگرم کننده آبنباتهای شاد میتواند همیشه یکی از سرگرم کننده ترین بازیهای... ادامه

برای مشاهده بازیهای بیشتر این گروه اینجا کلیک کنید.

بازیهای ورزشی (29 بازی)
موتور سواری

توضیحات: سعی کنید که موانع را به سلامت پشت سر بگذارید. ادامه

تیر و کمان

توضیحات: شما در این بازی باید با تیر و کمان حریف خود را از پای در آورید. ادامه

پینگ پنگ

توضیحات: با حریف کامپوتری خود پینگ پنگ بازی کنید. ادامه

برای مشاهده بازیهای بیشتر این گروه اینجا کلیک کنید.

بازی های ماجرایی (9 بازی)
خانه معما

توضیحات: در این بازی بسیار مهیج شما باید رازهای این خانه را کشف کنید و مسیر خود را بیابید. ادامه

شوالیه سیاه

توضیحات: یک بازی بسیار زیبا با گرافیک بسیار خوب و خنده دار. ادامه

کارنگ

توضیحات: شما می باید کارکتر این بازی ماجرایی را در طول مسیر راهنمایی کنید تا بتواند مسیر را با موفقیت پشت سر ... ادامه

برای مشاهده بازیهای بیشتر این گروه اینجا کلیک کنید.

بازیهای همه را بکش (13 بازی)
جنگ آدمکها

توضیحات: این بازی بسیار جذاب و مهیج به شما این امکان را میدهد که نیرو های خود را مرتب کرده و به جنگ دشمن بروی... ادامه

تک تیرانداز

توضیحات: در محیطی وسیع با تفنگ دوربین دار خود دشمنان را از بین ببرید. ادامه

تیرانداز

توضیحات: یکی از مهیج ترین و زیبا ترین بازی های اینترنتی در سبک همه را بکش. ادامه

برای مشاهده بازیهای بیشتر این گروه اینجا کلیک کنید.

سایر بازیها (25 بازی)
ماهی گوشت خوار

توضیحات: ماهی های کوچکتر را بخورید تا به اندازی کافی بزرگ شوید و ماهی های بزرگتر را بخورید! ادامه

دفاع از سرزمین

توضیحات: شما در این بازی با تقویت برج های دیدبانی باید از سرزمین خود در مقابل مهاجمین دفاع کنید. ادامه

ترکاندن بادکنک بیشتر

توضیحات: تا جایی که می توانید بیشتر بادکنک بترکانید. ادامه

برای مشاهده بازیهای بیشتر این گروه اینجا کلیک کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2362
بازدید : 2362

دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر