بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
14:14
پنج شنبه 29 فروردين 1391
دانلود مسابقه فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید جام باشگاه های اروپا Bayern Munich vs Real Madrid HD
|   مسابقه فوتبال جام باشگاه های اروپا -  بایرن مونیخ و رئال مادرید 17.4.2012 با کیفیت HQ |
 

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| خلاصه بازی + گل های بازی در لینک جداگانه |

افتخار داریم سری مسابقات حساس مرحله نیمه نهایی و فینال فصل 2011- 2012 جام باشگاه های اروپا را برایتان آماده کنیم.در این پست مسابقه حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید را برایتان آماده دانلود نموده ایم.
   در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن با نتیجه 2 بر یک رئال مادرید را شکست داد.
شاگردان هانیکس در دقیقه 17 توسط ریبری به گل دست یافتند تا هواداران بایرن به پیروزی امیدوار شوند. دو تیم در پایان نیمه اول با همین نتیجه به رختکن رفتند تا اینکه مسعود اوزیل در دقیقه 53 گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند.
پس از این گل بایرن که در خانه بازی می‌کرد بر حملاتش افزود تا با پیروزی میدان را ترک کند. این اتفاق سرانجام در دقیقه 90 رخ داد و ماریو گومز دروازه کاسیاس را برای دومین بار گشود تا بایرن در آخرین لحظات به پیروزی برسد.
خلاصه مسابقه در دو نیمه و گل های بازی با کیفیت HD برای دانلود آماده شده اند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
 
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید


خلاصه بازی - کیفیت HD
دانلود خلاصه بازی نیمه اول از لینک مستقیم - 235 مگابایت / از لینک کمکی RapidShare
دانلود خلاصه بازی نیمه دوم از لینک مستقیم - 300 مگابایت / از لینک کمکی RapidShare

گل های بازی - کیفیت HD
دانلود از لینک مستقیم - 135 مگابایت / از لینک کمکی RapidShare
 


بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی با 5 هزار یورو جایزه

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با میلیون ها تومان جایزه نقدی به افراد برتر

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 5 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت mena software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 1881
بازدید : 1881

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیــــــرشـــــیما در تاریخ : 1391/1/31/4 - - گفته است :
ســـــــــــــلام دوســــت گــــلــم وب عالـــی داری خوشـــحـال میـشـم بـه وب ماهــم یه ســـربـزنی چــــت روم امیِــــرشــــــیمــا هـــــم درســـــت شـد و آدرســـــش تــویـه وبـ گذاشـــــته اس دوســـــت داشــــتـــیـــن بــه چـــــت روم هـــم ســربـزنیــد مکانــی خوب و دوســــت داشتـــنی برای دوســــت یــــابــی و خـوش گــــذرانی تمـــام دوستــــان لوکــس بلاگــــ هستـــن پــــس شـــما هــم بـــیـــایــن منـتـظـرتـــــــون هستـــم بــای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر